donderdag 29 december 2011

Posner Park en ICE at the Gaylord Palms Resort

Vanochtend lekker rustig aan gedaan. Beetje op internet, beetje TV gekeken.
Nadat Wim terug was van sporten zijn we naar de winkelstrip van Posner Park geweest.
We zijn bij Ross, Dollar Tree, PetSmart en Staples geweest.
Luuk heeft weer een broek en Wim een jas gescoord. Bij Pet Smart natuurlijk even bij de adoptie poezen gekeken en wat speeltjes voor onze eigen poezen gekocht.
Staples is ook een leuke winkel om rond te neuzen. Thuis gun ik mezelf daar nooit tijd voor om eens lekker rond te kijken.



Op de terugweg weer een lekker broodje gehaald bij Subway.
En ook nog even een paar boodschappen bij Publix gehaald.
Zag daar een raar geel soort fruit of is het nou groente? Zie foto.
Iemand een idee wat dit is?




De middag weer relaxed in het zonnetje bij het zwembad doorgebracht.
Ondanks dat het maar 19 graden is, is het heerlijk.
We hebben gegeten bij Sizzler. Luuk en Wim hadden alleen het buffet. Ik had zalmfilet en het buffet.
De zalm was niet zo'n succes, had beter ook alleen het buffet kunnen nemen.
Na Het eten door naar het Gaylord Palms Resort voor de ijsculpturen.
Moet zeggen dat het heel leuk was, wat een werk zit daar in om al die figuren te maken.
Er was zelfs een glijbaan van ijs.
Je kreeg een dikke parka aan voordat je naar binnen ging, was wel nodig ook.
Jammer dat ik geen handschoenen had, want na 1o minuten had ik al ijskoude vingers.
Was wel blij dat we deze tickets via groupon voor half geld hebben kunnen kopen, want $30 pp is toch wel duur. Zeker omdat we na een kwartier alweer buiten stonden.













In de kerstwinkel waar je in uit kwam, was alles 75% korting.
Heb een paar leuke dingetjes voor in de kerstboom gekocht.

Nu lekker op de bank een aflevering van Criminal Minds kijken.

13 opmerkingen:

  1. Is het niet een soort een courgette? die zien er bij mijn schoonmoeder in haar tuin ook zo uit. Wat zijn de ijssculpturen knap gemaakt zeg, ziet er goed uit. Maar met die kou zou ik het ook niet langer als een kwartier volhouden.
    Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo de dag weer goed besteed. Veel gedaan op 1 dag hoor. Petje af en toch klinkt het allemaal heel relaxed. Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor die ijssculpturen,zelfs in kleur. Ik snap trouwens precies wat je bedoelt, thuis neem ik me ook nooit de tijd om eens rustig door een winkel te lopen. Ik heb dan een lijstje en dat is wat ik doe, de rest kost dan maar tijd. Maar hé, dit is vakantie en dan kan en mag (bijna) alles!!
    Have Fun!!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg leuk uit die icesculpturen, kna me goed voorstellen dat je daar niet op gekleed was!
    Heerlijk op je gemak shoppen...ik kan niet wachten tot het zo ver is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel verstandig gisteren, om naar de Altamonte mall te gaan. Altijd goed, want niet zo druk! En nu naar het Gaylord, het is zwaar overpriced, maar evenzo goed komen er honderden mensen op af. In het weekend heeft de sheriff zijn handen vol om het verkeer te regelen. En jullie betaalden maar half geld dus wat kan het schelen? Leuk om eens mee te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er wel cool uit, Milan is net naar de film van PussnBoots geweest. Eens kijken of het me lukt dit bericht te plaatsen via de iPad! Veel plezier bij de manatees!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, normaal $30 p.p. en alweer binnen 15min buiten ? Tja, dat is wel een beetje overpriced dan. Maar de foto's zien er wel verschrikkelijk leuk uit, dat is wel knap gedaan !

    Ik zie gelukkig ook lekker veel relaxen tussendoor, zo hoort het ! Veel plezier zo bij de manatees (en de muggen ?) !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige ijssculpturen zeg. Ik kan me wel voorstellen dat je het koud krijgt als je daartussen loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En zijn jullie nog van de glijbaan afgegaan wij hebben dat wel gedaan,vond de prijs voor parkeren toen ook heel veel 11 dollar dat was in 2009.
    Vond het ook een mooi Hotel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind de ijssculpturen ook wel mooi, met name de kleuren maar of ik er €30,00 voor over zou hebben dat betwijfel ik.
    Jullie zij ook lekker aan het shoppen, altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die groente ziet er uit als een squash, familie van de pompoen. We hebben ze in Australië wel eens gegeten.

    Kan me aansluiten bij de rest, dure ijsbeelden, maar wel mooi!! Leve Groupon!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh help, ik had weer geen update ontvangen via blogger. Wat een leuke foto's heb je geplaatst van de ijssculpturen. Wel jammer dat je zo snel al weer buiten stond. Lijkt me ontzettend leuk om gezien te hebben, vind het in ieder geval er prachtig uitzien. Mooi met die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hannie,
    Je groente is yellow squash:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Squash_%28plant%29
    Sjoerd

    BeantwoordenVerwijderen