maandag 26 december 2011

lekker rustig aan.

Het was een kort nachtje, vroeg wakker natuurlijk. Wim was er om halfzes al uit en ik om half zeven.
Luuk heeft het lang uitgehouden tot bijna half tien!
We hadden natuurlijk niets in huis alleen water wat we gisteren op het vliegveld gekocht hadden en een paar dingen die ik van huis meegenomen had.
Wim is heel vroeg naar de Wal-mart en Publix geweest om boodschappen te halen.
Toen ontbeten en daarna de koffers uitgepakt.

Ik verbaas me er altijd over dat een villa met 4 of meer slaapkamers geen grotere woonkamer heeft dan een villa met 3 slaapkamers of een condo.
Je kunt hier met 8 personen slapen, maar ze kunnen niet allemaal tegelijk bij het zwembad zitten of aan tafel want dan zijn er niet genoeg stoelen!






Nog even langs gegaan bij de management company, villa direct. Deze is vlakbij naast de Olive Garden en nabij de Super Target.
Volgens de eigenaar moesten we hier wat papierwerk ophalen, maar het was hetzelfde als wat we al over de mail gekregen hadden.
Ik zei daar dat er maar 1 wekker in het hele huis is en dat deze nog stuk is ook.
Gelijk kregen we twee nieuwe wekkers mee.
Niet dat we een wekker nodig hebben om vroeg wakker te worden, maar het is wel fijn als je s'nachts even kan kijken hoe laat het is. Om dan waarschijnlijk te constateren dat het nog lang geen tijd is om op te staan.

Nu we toch vlak bij de Super Target waren gelijk maar even naar binnen gegaan.
Nog een paar boodschappen gedaan. Wim nam een fles rode wijn, en wat denk je?
Vraagt het meisje achter de kassa: can I see your ID !!!!
Ik vraag waarom, blijkt het inderdaad om de wijn te gaan.
Ik zeg: we are above 50 years, zegt zij: OH you look much younger!
Zie er blijkbaar uit alsof ik jonger dan 21 ben.

By the way, cash back met de debitcard lukt hier gewoon.

Bij het clubhouse de code van de gym gehaald want Wim is van plan om te gaan sporten.
Het clubhouse is leuk versierd zie hieronder.




De middag lekker bij het zwembad gezeten.
Het was wel wat bewolkt maar de temperatuur is goed.


En het wordt zo'n beetje traditie om de eerste avond bij Outback te eten.
Ik had wel gereserveerd want had zo'n vermoeden dat het wel eens heel druk zou zijn, en dat was ook zo.
Heerlijk gegeten, Wim een burger en Luuk en ik de Outback special hmmm.

8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke relaxte dag hebben jullie al gehad. Hier en daar een winkel in, beetje zwemmen en dan als afsluiter ook nog eens lekker uit eten bij the Outback. Goed begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een complimenten in de super;-)
    Heerlijk zo'n eerste dag, beetje boodschappen doen, relaxen en lekker uit eten Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt wel een reis door de tijd, als je daar zoveel jonger uit tevoorschijn komt!
    De dag van Wim kon denk ik niet meer stuk...
    Villa ziet er prima uit, veel plezier, maar dat zal vast we lukken.

    Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker jullie zijn er. Na het "regel"dagje van vandaag en de lange reis kan het genieten nu beginnen. Outback op de eerste avond klinkt niet verkeerd.
    Heel veel plezier de komende tijd.
    Groetjes Anita
    ps ik zie 29 volgers staan hoor maar krijg helaas geen automatische update als volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he zo'n eerste 'bijkom'dag en ales verkennen. Het weer heeft helaas een stapje terug gedaan, maar het is nog steeds heerlijk.
    Ik krijg ook geen melding via blogger heb dus via het forum je verslag maar even opgezocht. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ja..van al dat Outbackvlees gaat een mens er wel veel jonger uitzien.....met of zonder update geniet er vooral van dat ze je ID vragen als je alcohol koopt. Waar vind je dat nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook alles even bij gelezen.
    Ik hoop het niet te vergeten de komende dagen want die updates in de leeslijst zijn altijd wel erg makkelijk.
    Hopelijk wordt het snel opgelost.
    Lekker dat het voor jullie nu echt is begonnen.
    Nu kan het genieten echt beginnen.
    Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou in onze villa van REMCO in Kissemee...... is er echt RUIMTE EN zijn er STOELEN genoeg voor 8 personen... ... dus wie weet vlg jaar daar eens proberen. En leuk dat je ook aan tradities hecht... zeker eentje als eten bij de outback. mmmmmmmm lekker hoor

    BeantwoordenVerwijderen