maandag 2 januari 2012

Premium Outlets

Vandaag naar de Premium Outlet bij International drive geweest.
We waren er gelijk om 10.00 uur en het was nog lekker rustig.
Daar kwam alleen snel verandering in. En uur later was het al aardig druk, vooral in bepaalde winkels was het heel druk. Zoals Tommy Hilfigger, Aeropostale en Victoria's Secret.
Dan heb ik er al gelijk geen zin meer in, al die graaiende mensen, en rijen voor de kassa is niet aan mij besteed. Maar toch nog een paar aankopen gedaan.
Wim heeft een colbert gekocht, en ik een mooie trui bij Guess.
Ben ook op zoek naar een winterjas, zag ik een hele mooie bij Neimann Marcus, maar afgeprijst was hij nog $895. Daar ging dan nog een keer 30% af, maar dan nog vond ik 'm ietsiepietsie te duur.
Bij de foodcourt bij Five Guys gegeten. Wim een bacon dog en Luuk en ik een little hamburger.
Ook hadden we een large cajun fries voor ons drieeen.
Nou ben ik normaal niet zo'n hamburger fan, maar deze zijn echt heerlijk.
Was blij dat ik een little hamburger had want die was groot zat. Ook de patat kregen we niet op.



Rond 12.30 uur gingen we weer naar huis. Het was nu helemaal een gekkenhuis op het parkeerterrein en op de weg er naar toe. Ik had begrepen dat de drukte deze week voorbij was, maar dat laat nog even op zich wachten geloof ik.
In de straat hadden een paar roofvogels, ik geloof dat het gieren zijn, de tijd van hun leven met een paar vuilniszakken.





'S middags nog bij het zwembad gezeten, maar de temperatuur had een stapje terug gedaan en na een uurtje had ik het wel gezien.
Wim en Luuk waren wel in het zwembad, maar hadden het idee dat het water een stuk kouder was dan gisteren. Ook de spa was kouder. Normaal blaast er altijd warm water in de spa, nu was dat koud.
Ik nog bellen met de management company, maar die zeggen dat het komt omdat het buiten kouder is. Vind het wel vreemd want vorige week was het ook een dag 18 graden en toen was de spa wel warmer dan het zwembad.

We hebben gegeten bij Ruby Tuesday. Heb heerlijke cocktails gedronken, de Ruby Relaxer. Is lekker zoet met rum.
Wim en Luuk hadden een Sirloin en ik had New Orleans Seafood. Was allemaal heel erg lekker.




Morgen wordt het Hollands weer, 9 graden! Dat zal wel wennen zijn, eergisteren was het nog 24 graden. We gaan naar de Florida Mall, lopen we tenminste binnen.

4 opmerkingen:

  1. aaaaaah ja,,erg van het weer, maar volgens Robert-Jan die er morgen aankomt wordt het dan gelijk beter weer, dus nu echt shoppingtime en dan weer zwembadweer. Lekker afwisselend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, dat is nogal een temperatuur verschil!
    Vast wel een hele goede reden om weer te gaan shoppen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Five Guys, lekker hoor. Dat gaat er bij ons ook altijd wel in.
    En de cocktail ziet er ook niet verkeerd uit. Als het buiten koud is moet je "van binnen" maar lekker warm blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie er allemaal goed uit Shoppen Zwemmen Zonnen,en dan natuurlijk lekker eten,dat is pas Vacantie.
    Vraag: Volgens ons is dit Premium Outlet Int. Drive

    BeantwoordenVerwijderen