woensdag 4 januari 2012

De andere Premium Outlets en Downtown Disney

Onze laatste volle dag alweer.
Toch nog een poging gedaan om iets voor mezelf op de kop te tikken bij Premium Vineland Av.
En ja hoor, ik heb wat gekocht!!! Een sportbroek bij Nike, en nog een trui bij Guess.
Wim nog twee overhemden bij van Heusen met 60% korting, altijd leuk zoveel korting.
Bij Wilson Leather was alles in de winkel 70% korting. Hier een paar leuke jassen gezien, maar helaas niet in mijn maat.
Voor diegenen die nog hier zijn, of bijna hier zijn, echt een aanrader om daar een kijkje te nemen.



Rond vieren naar Down Town Disney gereden. Ik wilde kijken of ze nog een leuk beeldje bij Art of Disney hadden voor mijn verzameling.
Maar helaas, ze hadden veel minder dan in mei. En er zat niets bij wat ik mooi vond.
Ook nog door de Disneystore gelopen en een chocolaatje bij Ghirardelli gehaald.
Bij het Rainforest Cafe nog even naar de mooie vissen gekeken.







Daarna gelijk door gereden naar de bibliotheek om online in te checken en de boardingpassen te printen. Was leuk, vroeger toen we in de huizen waar we verbleven geen internet hadden, gingen we vaker naar de bieb om even gratis te internetten.

Omdat het de laatste avond is mocht Luuk het restaurant kiezen. Jullie kunnen het wel raden, werd weer Denny's natuurlijk!

Ik heb een cheesecake to go meegenomen voor morgenochtend. Ben benieuwd of ik dat lekker vind.
Hier op Windsor Palms hebben ze gisteren allerlei planten afgedekt tegen de vorst!
Het is jammer dat de temperaturen de laatste twee dagen zo zijn ingezakt. Hadden ze van mij wel een paar daagjes mee mogen wachten.
Morgen om 17.00 uur vliegen we via Memphis weer naar huis.
Het is helaas weer omgevlogen.

7 opmerkingen:

  1. Het was leuk om met jullie mee te genieten!
    Een hele goede reis terug naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo raar, ik heb al een paar dagen geen update meer via blogger binnengekregen, dus ik had aardig wat bij te lezen.
    Helaas zit het er weer op voor jullie, maar ik denk dat jullie kunnen terugkijken op een geslaagde vakantie.
    Goede reis terug naar stormachtig Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat het er alweer opzit maar jullie hebben het heerlijk gehad! Goeie terugreis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjeetje, wat een koel afscheid. Een bevrozen hottub en nu ook al buiten jassen aan. 't Is
    fffff wnn1 Vertrekken is nooit leuk maar jullie hebben wel een heerlijke reis achter de rug met over het algemeen heel fijne weersomstandigheden. Altijd leuk om een zonnig blog te lezen, maar het zit er helaas op. Goeie reis terug en graag tot een volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja...... dat is nou weer jammer dat je met slecht weerr weggaat, maar gelukkig hebben jullie ook heel veel mooi weer gehad. Is weer snel voorbij gegaan die vakantie zeg, gelukkig kunnen we er nog wat volgen... heel goeie terugreis, het stormt hier verschrikkelijk, hopelijk kunnen jullie landen!!!!.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor het meelezen, en een hele goede reis terug naar een stormachtig Nederland.
    Gr. Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf het een raar gezicht vinden om foto's uit Florida te zien waar jassen worden gedragen;-)
    Wat is het snel gegaan, en wat hebben jullie een heerlijk weer gehad ( op wat uitschieters na dan!)
    Op naar de volgende vakantie.

    Fijne terugreis

    BeantwoordenVerwijderen